Kamal Kharmach try-out Leuven: na 10 jaar Michael Van Peel op Comedy@RCL geeft hij trots de fakkel door.

Eind 2019 kijkt Kamal Kharmach in zijn allereerste oudejaarsconference terug op het jaar 2019 met zijn intussen bekende verlegen, maatschappijkritische en vooral hilarische stijl. Met een jaar vol klimaatbetogers, ontslagnemende ministers, corrupte voetbalploegen en visa-dealende politici belooft deze editie in ieder geval een spetterend conference debuut voor Kamal.

Dat het precies stand-up comedian Kharmach is die zich als gloednieuwe oudejaarsconferencier opstelt, mag niemand verbazen. Dit rastalent reeg in zijn debuutvoorstelling “De Schaamte Voorbij” de actuele (en hilarische) tegenstrijdigheden en moppen aaneen. Hij toerde twee jaar langs uitverkochte zalen, en voelt dat het nu tijd is voor meer: nog actueler, nog relevanter en vooral nog grappiger.

Als je Kamal nog nooit live aan het werk zag, kan je hem zeker ook kennen van één van zijn vele passages bij onder andere De Slimste Mens ter Wereld, Het Collectief Geheugen, De Drie Wijzen, Everybody Happy en Q-Music. Amper een paar jaar geleden overtuigde hij jury en publiek tot in de finale van Humo’s Comedy Cup om daarna te touren met een van de meest succesvolle debuutshows die comedy in Vlaanderen gekend heeft. Nu stormt Kamal met dezelfde overtuiging en drive af op de titel van conferencier.

Dat belooft!

De organisatie is opnieuw in de intussen getrainde handen van Rugby Club Leuven en scooterclub Primavera.

PRAKTISCHE INFO

Datum: vrijdag 22 november 2019
Plaats van afspraak: clubhuis Rugbyclub Leuven
Prijzen: 10 euro in voorverkoop / 12 euro aan de deur.

Deuren en tapkranen openen om 19u. De Comedy Night start om 20u stipt. Zorg dus dat je op tijd bent, éénmaal begonnen gaan de deuren onherroepelijk dicht.

Tickets in voorverkoop te bestellen via comedy@rugbyclubleuven.be. Hou er rekening mee dat dit event naar goede gewoonte zeer snel uitverkocht is.