Er wordt niet alleen gespeeld op de Koetsweg en in de Belgische competitie; de afgelopen weken kwamen heel wat (ex-)Leuvenaars in actie in verschillende regionale en nationale selecties.

Kobe, Gijs, en Mil mochten met de U16 Vlaamse selectie mee naar Nederland voor wedstrijden tegen de Midden-Oost Academie en Zuid-West Academie.

In datzelfde weekend was Lore Van Drogenbroeck met de BelSevens U18 op stage in het Centre Formation in Luik.

Afgelopen weekend was Jorne Daniels aanwezig bij de U17-selectie. Een stage in het Centre Adeps in Spa, gevolgd door een wedstrijd op ROC.

Diezelfde dag speelde damesspeelster Liedewei Dokens haar eerste wedstrijd in Belgische kleuren tegen Duitsland. Een andere Leuvenaar, Jesse Ngesa, herenspeler en forwards coach van de dames, maakt ook deel uit van de sportieve staf van de Belgische dames. Helaas verloor het Belgische XV-team hun wedstrijd.

Afgelopen maand streden onze Black Devils in de Rugby Europe Championship tegen Portugal, Roemenië, Polen en Duitsland. Voormalige clubgenoten Chris Baudry, Robin Vermeersch en Toon Deceuninck waren present in de selecties.

Tijdens de laatste thuiswedstrijd van de Devils was er nog een groep Leuvense spelers aanwezig. De U10 speelde tijdens de halftime een kleine wedstrijd tegen ROC.

Gefeliciteerd aan alle Leuvenaars voor deze selecties en prestaties.