Inschrijvingen seizoen 2324

Je had vorig seizoen al een licentie en wil er komend seizoen opnieuw een lap op geven? Klik op de knop ‘INSCHRIJVINGEN ALLE TEAMS‘. Zodra je ingeschreven bent heb je ook automatisch in twizzit toegang tot jouw groep en trainings- en wedstrijdkalender(s).

Geen actieve speler, maar de club toch genegen? Gebruik dan de knop ‘INSCHRIJVING STEUNEND LID‘. Steunende leden krijgen toegang tot de nieuwe fitness, en krijgen een cotisatie op hun clubkaart voor gebruik in kantine & bar.

Zin om jouw bedrijf in de kijker te brengen samen met onze topclub en topteams? Stuur ons gerust een bericht, en we bekijken samen de mogelijkheden.

INSCHRIJVING ALLE TEAMS S2324
INSCHRIJVING STEUNEND LID S2324

Lid worden is super simpel én snel. In 3 stappen ben je lid: je maakt je eerst bekend bij onze club, je laat je medisch nakijken, en je voldoet je lidgeld #stopdeklok.

We geven je alvast een overzicht van onze lidgelden. Deze prijzen zijn telkens geldig voor een volledig seizoen. Een seizoen loopt altijd van 1 juli tot en met 30 juni.

Interessant om weten is dat we, wanneer je lid wordt na 1 januari van het lopende seizoen, slechts 75% aanrekenen van het totaalbedrag zoals hieronder vermeld. Deze korting is niet van toepassing voor het lidgeld voor steunende leden.

RECREATIEVE TEAMS

• Eeuwige roem en dankbaarheid
  • Lidkaart met € 20 credits
  • Toegang tot de krachthonk

* de VETERANEN ploeg en de TOUCH ploeg / MIXAR ploeg zijn in oprichting. Heb je zin om deel uit te maken van deze teams, laat dan zeker je gegevens na via de links.

UiTPAS!

De UiTPAS is een spaar- en voordelenkaart voor je vrije tijd. Omdat iedereen recht heeft op vrije tijd, krijgen mensen die het financieel moeilijk hebben een UiTPAS aan kansentarief, met extra korting op activiteiten, inschrijvingsgeld of lidmaatschappen.

Hoe je aan zo’n UiTPAS raakt en of je in aanmerking komt voor de UiTPAS aan kansentarief kan je terugvinden op de website van UIT in Leuven. Als je recht hebt op verhoogde tegemoetkoming krijg je als UiTPAS kaarthouder 80% korting op het lidgeld van Rugbyclub Leuven.

Je kan bij je mutualiteit een gedeelte van het lidgeld laten terug betalen. Na betalen van je lidgeld krijg je van ons een attest dat samen met het formulier van het ziekenfonds teruggestuurd moet worden naar je ziekenfonds.

Je vind dat attest automatisch in je twizzit omgeving terug onder de tab ‘Contact Details’ bij ‘Documenten’, meestal in de periode eind november – begin december.

VERZEKERING

Elke speler is automatisch verzekerd vanaf zijn registratie via het rugbypass formulier.

VERZEKERING

Alle leden (zowel spelende als niet-spelende) zijn verzekerd via de Rugby Vlaanderen groepsverzekering bij onze makelaar Arena. Mocht je toch iets aan de hand hebben, download dan het verzekeringsformulier.

DOPING

Geldende dopinglijst voor de sport

DOPING

Op de dopingsite kan je info vinden over verboden stoffen in wedstrijdverband.

Dit is de dopinglijst die geldt voor elke sport in competitieverband.

ONGEVAL

Accidentje op training of op wedstrijd?

ONGEVAL

Bekijk hier in detail wat je moet doen na een ongeval op training of op wedstrijd – al dan niet in competitieverband, vriendschappelijke wedstrijden uiteraard evengoed.