Perscontact

RCL in de pers

Persberichten

Beste Leuvens perscontact,

Graag vestigen we jullie aandacht op de resterende kalender van dit seizoen voor onze dames- en herenteams van Rugbyclub Leuven.

Beide teams zijn op weg om voor het eerst in de geschiedenis van onze club en het Leuvense rugby samen door te stoten naar de eerste divisie. Beide teams voeren op dit moment de tabellen aan.
> Onze dames staan 1ste in de competitie met 65 punten, eerste achtervolger Soignies volgt met 57 punten, als derde RC9 Heusden Zolder (49 pt).
> De heren hebben 49 punten, eerste achtervolger Namen staat op 37 punten, Gent op 35.

We rekenen daarbij op jullie ondersteuning waar mogelijk om verslag uit te brengen over onze sterk groeiende sport.

Dames thuismatchen:

• 11 maart > Leuven 1 vs. Soignies (nr. 2 in de rangschikking)
  • 25 maart > Leuven 1 vs. RC 9 Heusden Zolder (nr. 3 in de rangschikking)
  • 15 april > Leuven 1 vs. Asub (laatste competitiewedstrijd)

Heren thuismatchen:

• 19 maart > Leuven 1 vs. Visé
  • 2 april > Leuven 1 vs. Gent (laatste thuismatch tegen huidige nr. 3)
  • 16 april > Anderlecht vs. Leuven 1 (laatste competitiewedstrijd, uitmatch)

Wil je graag op één van de komende thuismatchen aanwezig zijn, aarzel dan niet om even contact te leggen zodat we iemand kunnen afvaardigen die waar nodig tekst en uitleg kan voorzien mochten er vragen of onduidelijkheden zijn.

Daarnaast viert Rugbyclub Leuven op 22 april ook zijn 40-jarig bestaan, we doen dat op de club zelf. Naar alle waarschijnlijkheid dus tegelijk ook met de kampioenenviering van beide teams (kaarsjes branden is altijd welkom).

We kijken er alvast hard naar uit om komend seizoen jullie te kunnen verwennen op Leuvens grondgebied met rugby van de bovenste plank.

Rugbyclub Leuven logo’s

De Rugbyclub Leuven logo’s en foto’s mogen voor mediapublicaties rechtenvrij worden gebruikt, op voorwaarde dat u ons via pers@rugbyclubleuven.be laat weten hoe en waar de logo’s en/of foto’s gebruikt zullen worden.

Wil u graag een wedstrijd bijwonen als fotograaf (hobby dan wel professioneel), graag ook een seintje op hetzelfde email adres.