De Leuvense U12 hebben begin augustus de trainingen hervat. Onze inzet is eenvoudig maar duidelijk: samen met de hele groep er weer een fantastisch seizoen van maken met schitterende resultaten op Vlaams en nationaal niveau.

In augustus trainen we niet op de club maar op het Provinciedomein in Kessel-Lo. Trainingen op woensdag en vrijdag telkens van 1800 tot 1930 uur.

Tijdens het seizoen wordt er op het oefenveld van de club getraind: op woensdag van 1700 tot 1930 uur en op vrijdag van 1800 tot 1930 uur.

We hebben verleden jaar onze aantallen tijdens het seizoen kunnen verdubbelen. We willen dat dit jaar nog een keer overdoen. Nieuwe spelers geboren in 2006 en 2007 zijn dan ook van harte welkom. Ze kunnen met de rugbypas vier keer gratis en verzekerd meetrainen. We zijn ervan overtuigd dat ze nadien graag bij de groep zullen aansluiten.

Hopelijk tot binnenkort!

Rudi Geraerts