Dit weekend is het eindelijk zover. De allereerste competitiewedstrijden na een jaar vol onzekerheden, twijfels, maatregelen en zo veel meer. We hebben er met z’n allen hard naar uitgekeken, en onze jongens en meisjes staan te popelen.

De wedstrijd van onze U14 tegen Celtic thuis werd uitgesteld naar 16/10, en dus speelt enkel onze U16 jeugd thuis op zaterdag 13u30 tegen Luik in de Qualifiers 2 reeks. We verwelkomen van harte onze U14’ers en de RUGBYSCHOOL in de tribune om hun collega’s naar de eerste overwinning van het seizoen te schreeuwen. Iedereen op post!

Onze U18 neemt het zaterdag om 15u in de Qualifiers 1 op tegen Boitsfort. Kunnen onze bijna volwassenen hun prachtig resultaat van het laatste seizoen bevestigen? Het belooft alvast een spannende seizoensstart te worden.

Onze DAMES starten pas volgende week aan hun seizoen, en zullen dus dit weekend enkel in actie te zien zijn achter en aan de bar tijdens de match van de HEREN op zondag tegen Mechelen thuis (13u & 15u). Geen enkele reden dus om dit weekend thuis te blijven nu we eindelijk allemaal uit ons kot mogen 😉

Veel plezier en succes gewenst aan alle teams, en op naar een succesvol en vooral leerrijk seizoen!