Beste rugbyvrienden,

De club groeit als kool. Voor wie van cijfers houdt: 77 senioren en 32 dames in de nationale competitie. De senioren spelen ook dit seizoen in 2Div, en de dames staan nog altijd top in 1Div. Dit jaar komt er zelfs een dames development team bij dat toelaat meisjes tot 15j op te stellen. Onze volledige jeugdreeks speelt eveneens top in 2Div: 28 junioren – 34 kadetten en 38 miniemen waren voorbije seizoen actief. En ook de rugbyschool, klein maar fijn, blijft gestadig groeien. En groeien kost centen!

Ernstig, zowel ouders als veteranen, kunnen zeker nog hun steentje bijdragen tot de financiën van onze steeds groeiende clubwerking. De behoeften gaan de komende jaren met de investering in het synthetisch terrein de pan uitswingen. En dus vandaar nu al deze warme oproep om het steunend lidgeld van 80 EUR te betalen. Je krijgt er geen eeuwige roem voor in ruil, maar wel de glimlach van een sportend kind dat zich amuseert in onze club.

Confucius wist het al 2000 jaren geleden. Wie 100 jaren vooruitdenkt, investeert in de sportieve opvoeding van zijn kinderen. Laat ons daar even bij stilstaan in deze jachtige tijden. Door je steunend lidgeld te betalen als ouder of veteraan, wordt je automatisch werkend lid van onze club, en kan je deelnemen aan de algemene vergaderingen van de club. Voor de jongeren onder de 18 jaar is dit niet het geval.

Hoe lidgeld betalen? Het kan steeds in de kantine via Bancontact. Lees ook even dit voor meer info: http://www.rugbyclubleuven.be/index.php/over-rcl/hoe-lidgeld-betalen

Alvast bedankt om uw steun te overwegen ter onderstutting van de club!

Sportieve groet,

Jan Coupé