Rugbyclub Leuven streeft naar opdat iedere speler de kans krijgt om optimaal te genieten van het beoefenen van zijn geliefde sport. We zijn er van overtuigd dat een rookvrije omgeving daar sterk aan bijdraagt.

Daarom dus deze afspraken:

Generatie Rookvrij
  • Er wordt niet gerookt op het hele sportterrein, zowel binnen als buiten, met uitzondering van de parking, en de specifiek daarvoor aangeduide rookzones, en de daarvoor bedoelde zones op het clubterras.
  • Iedereen houdt zich aan de afspraken voor een rookvrij sportterrein. Alle medewerkers, leden, vrijwilligers, trainers, coördinatoren, ouders, bezoekers, leveranciers, …
  • Ook de e-sigaret valt onder deze afspraken. Dat vergemakkelijkt de naleving van de afspraken en zorgt voor duidelijkheid.