Laden Evenementen

RCL wordt 40, en daar hoort dus hét feestje van het jaar bij… . We worden tenslotte maar één keer 40 jaar niewaar ;-). Noteer dus met stip in uw agenda > 22 APRIL 2023.

Ga je voor the full monty, dan verwachten we je vanaf 18u voor het aperitief met bijpassende hapjes terwijl je kennismaakt met elkaar, en uitvlooit aan welke tafel je zit.

Na het voorgerecht met seizoensproducten gaan we verder met een – zelfs voor ons doen – zéér uitgebreid barbecue aanbod (vis, vlees en een plethora aan bijgerechten en sausjes).

We evolueren via het dessertenbuffet met een hele rits mogelijkheden, van de obligate chocolade mousse langs de verfijnde panna cotta tot aan de merveilleux en alles daartussen met – uiteraard – koffie zo langzaam maar zeker naar het dansgebeuren. We starten rustig om er wat in te komen, maar op een bepaald moment gaat toch met een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het dak er af.

Deze formule is inclusief drank tot en met de koffie, nadien is’t aan jullie.

Je kan ook opteren om enkel voor het dessert aan te sluiten (21u), of langs de frituur te passeren om een fond’ke te leggen voor de party om 22u. Opties genoeg dus 😉

Tot dan!

Begin: