Elke wedstrijd dient gespeeld tot de laatste minuut.  Op wilskracht werd de verdiende gelijkmaker gemaakt.  Minder belangrijk dan de score is de manier waarop onze jongens zich toch telkens in de wedstrijd hebben geknokt.  Onze ervaren spelers zullen onze nieuwelingen nog meer in het spel moeten betrekken, omgekeerd gaan die ook moeten leren meer van zich af te bijten.

Twee bemerkingen: Ernest, super gespeeld, als kapitein mag je gerust aan de arbiter regelmatig de stand vragen en hem meer op offside van de tegenstander wijzen.  Zonder onze Simons was het niet gelukt.  En, Rune, schitterende tackle, doe zo voort: contact zoeken en boem/patat.

Alle ploegen spelen deze zaterdag thuis (U14 12h00, U16 13h30 en U18 15h00), daarom nog de warme oproep voor vrijwilligers om te helpen achter het frietkraam en de tapkraan alsook eventueel opbouw tent.