• Jackler

48,00
    24 flessen JACKLER triple blond.
    • 8,5° alcohol
    • 33 cl resultaat van de combinatie gerstemout, hop, gist en water (duh)
    • in een glazen bierfles
    • mét kroonkurk
  • RCL pet

18,00
    Verkoopspraatje voor de RCL pet komt hier. I mean, wat kan je vertellen over een pet, niet? "Navy blauw baseball model met wit clublogo knal in't midden vooraan. Keuze uit junior of senior model*." Stop de klok. * dit beschrijvende onderdeel heeft enkel betrekking op de grootte van het hoofd.
  • Sleutelhanger

3,00
    De RCL sleutelhanger is on-mis-baar in het grotere geheel van je Rugbyclub Leuven uitzet. Dit multifunctioneel kleinood is als het ware een sieraad die de volatiele waarde van je sleutelbos verzeventienvoudigt.
  • RCL Paraplu

22,00
    Jaja, we kennen allemaal dat "Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain" en al, en da's een schone quote en zo, maar als't oude wijven regent aan de kant van een rugbyveld ben je toch content dat je a/ niet moet dansen, en b/ tenminste droog je favoriete team naar de overwinning kan schreeuwen met onze prachtige rugbyblauwe paraplus. Je kan zélfs nog kiezen uit een groot model waar je lekker met 2 onder kan, of een model dat vooral makkelijk in je rugzak of handtas past. Your call. Droog ben je in beide gevallen. En ui-te-raard staat ons clublogo mooi centraal op één van de panden te pronken in waspoederwit.
  • RCL mondstuk

8,00
    Dit is gebitsbescherming speciaal voor rugby. Double Density - Smile XE mouth guard.

Ga naar de bovenkant