Deze zomer staat er weer heel wat op de planning bij Rugbyclub Leuven, want medio juni start de volgende fase in onze continue verbetering van de club als toonaangevend rugby centrum. In de wandelgangen heb je er waarschijnlijk al iets over horen waaien, en binnenkort gaan de eerste spades de grond in. Na de zomerstop zal de club er weel helemaal anders uitzien.

Voor wie intussen al vergeten was hoe het nieuwe gebouw er gaat uitzien, bij deze alvast wat 3D renders om jullie te laten watertanden. Er komen 4 nieuwe kleedkamers rechts van de bestaande kantine, die samen met nog 2 kleinere kleedkamers, een vast EHBO lokaal, wat bergruimte en een nieuw sanitair blok een frisse look zullen geven aan ons wedstrijdveld.

Kom je deze zomer op de club, pas dan goed op want hier en daar zullen dus werken aan de gang zijn. Na de zomer hopen we op een afgewerkte ruwbouw, en afhankelijk hoe de weergoden en de aannemer ons gezind zijn kunnen we dan snel onze intrek nemen in de nieuwe kleedkamers.

Zodra die beschikbaar zijn, kunnen we ook verder met het omtoveren van de bestaande oude kleedkamers tot krachtzaal / gym, en kunnen we ook de buitenaanleg hopelijk snel finaliseren.