Heren

Samenspel: en toen stonden beide herenteams op de 7de plaats, weliswaar net onder Anderlecht, dat rugby technisch zeker te verslaan is, maar mentaal ‘o zo gevaarlijk uit de dode hoek kan komen. Een ganse match samen spelen en mentaal sterk zijn is dan ook de opdracht voor volgende week. Laat ons nog eens een frietje bakken voor woensdagavond 20/11 na de training om alvast wat extra krachten op te doen. Alle heren senioren welkom dus ook de mannen met wat ‘bobokes’.

Dames

Wonderbaarlijk slagen onze dames erin om voldoende effectieven op het veld te krijgen om geen FF te krijgen met de reserve ploeg. Ook hier dank voor de gecreëerde ademruimte. Nu is het een kwestie van doorzetten, en we weten dat onze dames doorzetters zijn.

Jeugd

Bij de jeugd zit de kwalificatie periode erop. En wat een ervaring voor onze teams U18 en U16 in Q1! Daar kunnen de mannen alleen maar sterker van geworden zijn. Tevens presteren onze U14 zeer sterk in Q3. De toekomst is verzekerd. Nu blijven doorgaan, samen trainen, en weer sterk eindigen met alle ploegen in Div 2. En zonder twijfel onze Dames in Div 1!

Rugbyclub Leuven_ rugby meisjes

Thuistornooi

Het thuistornooi voorbije zaterdag is vlot verlopen. Dank aan allen, in het bijzonder de scheidsrechters van dienst om paraat te zijn. Mogen er nog veel zo’n mooie dagen voor onze jongeren volgen.

Dus beste clubgenoten, laat ons ALLEN gedragen als rugbyspelers. Grijp elke kans zodat er SAMEN getraind kan worden. Goede tradities zijn als goede wijnen, dingen die jaren nodig hebben om te rijpen. RCL als club is jong, maar we zijn op de goed weg.

De buit is nooit binnen

Samenspel: elke dag moet er gewerkt worden, zowel op als naast het veld. Komen trainen, zeker het weer nu wat kouder wordt niet verzaken. We mogen ONS niet laten kennen. Zeker niet er nu veel geld in de club gaat geïnvesteerd worden. Met zijn allen kunnen we de nodige ademruimte, de nodige levensruimte creëren in rugbyland. Werk aan de winkel, dames en heren!

Aankomende trainingen en toekomstige wedstrijden kan je in onze kalender vinden.

Welgemeende sportieve groet,

Jan COUPE