Welkom bij Rugby Club Leuven. “Herbronnen” staat voor terug tot jezelf komen. Contact maken met wie je bent, wat je kan en wat je wil in dit leven. De Kerst- en Nieuwjaarsperiode is hiervoor een ideaal moment. Even lichaam en geest tot rust laten komen. Samen genieten met de familie en vrienden van de eenvoudige dingen des levens. Even gewoonweg mens zijn onder de vrienden zonder de stress van de werkdag.

Herbronnen betekent afwegen, zich heroriënteren, veel afwegen en tot besluiten komen voor de start van het Nieuwe jaar. Als clubproject zit onze bouwaanvraag terug in de pijplijn van de administratieve molen. Met een beetje geluk kunnen we de werken voor een synthetisch rugbyterrein op het oefenveld nog deze zomer starten. Hoop op betere infrastructuur doet nu al onze club heropleven.

Een beetje moe? Neen, helemaal niet! Alle geledingen van de club boeren goed. En inderdaad het kan steeds beter, maar structuren in plaats stellen kost nu eenmaal tijd in een omgeving met veel vrijwilligers. Infra + structuur blijven dan ook de twee themawoorden voor 2019. Op de planning voor april 2019 staat de lancering van fase twee van het bouwproject: de uitbreiding van het clubhuis met een krachthonk en vier nieuwe kleedkamers. Het geheel in een passend rugbydecor aanvaardbaar voor mens en omgeving.

Geniet van het moment van bezinning tijdens de overgang van oud naar nieuw. In januari kunnen we met zijn allen er terug tegen aanvliegen om onze club te vertegenwoordigen naar best vermogen op alle fronten van het rugbygebeuren, zowel op als naast het veld van eer.

Namens het clubbestuur wens ik jullie een goede gezondheid en een aangenaam vertoeven binnen onze club!

Van Harte,

Jullie teergeliefde voorzitter, JAN.