Beste rugbyvrienden,

Rugby Club Leuven (RCL) start het nieuwe seizoen op zaterdag 26 augustus 2017. We lanceren ons met een spetterende dag vol rugby voor onze grote rugbyfamilie. Het programma zit eivol, maar wees gerust er zijn veel adempauzes voorzien. Het is ook de gelegenheid om je administratief alsook vestimentair in orde te stellen. Zelfs verloren voorwerpen kunnen afgehaald worden bij de Clubshop. Clubshop is open en het Admin Team staat klaar om jullie vragen te beantwoorden en jullie data in orde te zetten ter bevordering van een goede communicatie. De dag begint ten volle na de activiteiten van de Rugbyschool. Een heus rugbyspringkasteel zal voor de nodige FUN zorgen. Ieder kan dan ook vanaf 12u de inwendige mens versterken (frietkot open) en/of een tapje aan onze rugbybar. Tot dan!

Programma:

• Onthaal > RV 26 augustus 2017 vanaf 10u00 deuren ‘Clubhouse’ open
  • Waar > Rugby Club Leuven, Koetsweg 204, 3010 Leuven

De Club rekent op de steun van alle ouders om van het nieuwe seizoen een succes te maken. De juiste logistieke omkadering kan wonderen doen. Van tijd tot tijd aanwezig zijn op een match kan voor mirakels zorgen. Dit alles gevolgd door een natje en een droogje, zal daarenboven zeker de vriendschapsbanden versterken. Tevens aandacht voor het feit dat ouders en sympathisanten al steunend lid kunnen worden mits een bijdrage van 75 EURO. Dus markeer de goede start van het seizoen door aanwezig te zijn op onze familiedag.

We starten het nieuwe seizoen met 11 ploegen: Dames RCL 1 & 2, Heren RCL 1 & 2, Junioren (U18), Kadetten (U16), Miniemen (U14), en een Rugbyschool met alle ploegen van U12 tot de allerjongsten U6.Onze trainers staan klaar om al deze ploegen op te vangen en te begeleiden doorheen het rugbygebeuren.

RCL is een sportvereniging met als doel de rugbyfamilie centraal te stellen. Wij (bestuursleden, trainers, en vrijwilligers van RCL) trachten alle teams een optimale begeleiding te geven op zowel sportief, sociaal als moreel vlak. We streven er tevens naar om te kunnen werken in een open en positieve sfeer met nadruk op het clubgebeuren. Samen winnen, samen verliezen, samen genieten en samen aangename dingen doen zijn belangrijke sleutelwoorden.

Onder het motto: “Look good, play good!” , zullen we dit jaar bijzondere aandacht hebben voor de outfit van de alle spelers. Tevens wordt ook gevraagd om tijdig het lidgeld te betalen aan de club (kan tegenwoordig via  Bancontact). Gratis bestaat niet, het zit altijd in ons budget. Vergeet ook niet om aankopen te doen in de Clubshop. We vragen aan allen maar in het bijzonder de ouders om dit jaar prioritair een investering te doen in de aankoop van een clubkledij voor hun kind. Samen met de nodige discipline en respect zullen we er zodoende samen voor zorgen dat RCL kan blijven groeien als club. We hopen samen een gezellig rugby seizoen te mogen beleven.

Jan Coupé

Voorzitter RCL

OPGELET !:

Voor de BBQ inschrijven bij This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  VOOR 23 augustus. Slechts €10 en je geniet van drie stukken vlees en de salad bar!